2011. október 30., vasárnap

Vadonatúj, Elefanten fiú magasszárú cipő, 28-as - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Eladó a képen látható vadonatúj Elefantenfiú cipő, dobozában. Soha nem használtuk, ugyanilyen 27-est hordott a fiam, de lúdtalpas : ), ezért hiába vettem meg az egy mérettel nagyobbat (ezt), már nem tudjuk használni, szupináló cipő kell neki.
A cipőfűző-részben nem cipőfűző, hanem gumi van, én a fiam által hordottban ezt kiszedtem belőle, és befűztem cipőfűzőt, szerintem úgy könnyebben használható. (vettem ehhez is előre cipőfűzőt, színben hozzáillőt, ezt is oda tudom adni). Ha magas a gyerek rüsztje, akkor a gumis cipőfűzőn nehéz átbújtatni a lábát, én ezért cseréltem ki.  
A cipő amúgy szuper kényemes, meg menő is : )
 Az eredeti ára 9. 990, 00 Ft volt, én 6. 000, 00 Ft-ért hirdetem : )


Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-31 23:48
. Vadonatúj, Elefanten fiú magasszárú cipő, 28-as - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése